CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

PERAMPAS atau cuba MEROSAKKAN hubungan orang?

PERAMPAS???-  aku x pernah rampas hak orang. lelaki yang aku kenal semua MENGAKU single. single macam mana tu aku tak tahu la. aku tak pernah pakse BF aku sayang aku, buat yang terbaik untuk aku, aku x pernah pakse but juz tell him ' terima aku ape adanya' alhamdulillah..everything is ok.
MEROSAKKAN HUBUNGAN ORANG??? -oh, tidak, even my ex bf tayang gambar-gambar ngn gf. aku x pernah rasa dendam pun. siap dia MMS lagi kat aku.HAHAHA. tapi aku rilekss(jenis hati kering).. TAKPELA, tu jodoh dia kan. watpe aku nak kacau. sape yang kacau hubungan orang ni macam diri tu TAK LAKU. padahal banyak perempuan/lelaki kat luar sana.
MEMANG.. semua orang bercinta mesti banyak dugaan and sama macam aku. bercinta nak setahun tapi masalah tak penah habis-habis. kadang-kadang tak sempat nak fikir pasal hubungan kami, sebab sibuk melayan mulut orang yang mengata/mengumpat macam-macam. mungkin sikap aku yang senang 'IGNORE' ape orang nak cakap.
aku x kisah la ape orang nak cakap. aku rasa memang aku x penah kacau hidup orang. aku tak salah and aku tak pernah CURANG. so, aku berdoa banyak-banyak agar ditemukan jodoh yang baik,setia untuk aku.

aku rasa macam nak tulis statement : i redha pakwe i cakap nak tinggalkan i pun sebab i bukan jenis nak pakse hati orang. n paling menyampah sekali bile org suke GANGGU hubungan orang.

1 ulasan:

  1. PERAMPAS dan MEROSAKKAN HUBUNGAN ORANG... orang yang merampas dan merosakkan hubungan orang ni memang jahat kn??? rasenye mesti xaman hidup orang cmtu.. takut tuhan balas.. kn3???

    BalasPadam