CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

aku kaki pukul




gambar hiasan
ntah ape la nak jadi dengan aku... cepat naek tangan, tak kesah la sape pun yang sakitkan hati aku, aku memang bagi cukup-cukup. kadang-kadang aku rasa time aku pukul orang macam kena rasuk. ya Allah.. aku rasa bersalah sangat. aku tumbuk dada, sampai terbatuk-batuk org tu. aku rasa bersalah gile bile marah aku dah reda. bila aku dah cool baru aku terfikir semua tindakan aku tu. hari tu aku gado tepi parking kete, sampai pakcik tu tegur..'kenapa??!' ya allah..time tu dah tak fikir ape dah, yang aku fikir aku puas hati bile mangsa aku tu sakit.. 17 september 2011 adalah tarikh yang aku rasa bersalah sangat-sangat. aku terlampau ikutkan perasaan kot.. tangan aku sampai lebam-lebam sebab pukul org tu.. apela naseb die sekarang kan.. mesti lagi teruk. aku lebam tangan pun dah merengek-rengek sakit.. saborr jelaa. aku harap sangat dia takdek pape. aku tak tahu nak buat ape bila aku sakit hati n bila aku dapat tahu orang cube tipu aku or watever la. mungkin sifat DENDAM aku ni jadi faktor aku suka pukul orang tanpa rasa bersalah.  HELPP ME!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan